土曜日

Saturday, 24th of July. No special things to do today, just stay at home relaxing, washing and cleaning. I still need to unpack boxes too. Anyway, i stayed home. I don't know but I feel tired after the journey. But bit boring. Called grandmother in Kyoto, and she was completely fine without any fatigue. So next thing which come to my mind was to find out interesting things around the flat. In the end, i found a small street with cafe, pub and restaurant which wasn't so bad. Just a few minutes' walk from the flat. Primrose hill is near too but this is more suitable to daily use. Lets use this street often. At night, chatting with Komi-san and updating my blog. Quiet night.

24日土曜日。特に予定はなし。ゆっくり起きて、掃除洗濯、ちょっとした引っ越しの片付け。1日中家に閉じこもっていた。何だか疲れが残っているのだろうか。まだちょっと怠い。暇だったので、京都にスカイプでコールしてばあちゃんと喋った。僕は旅行の疲れがまだ残っているのに、元気そうだった。ううむ、何より。ここに住んでまだ間もないので夕方前に新しい行きつけの場所を見つけようと思い散策に出かけた。歩いて3分程の所に小さい通りがあって、スタバやテスコが並ぶ静かな通りがあった。プリムローズヒルもかなり近いけれども、ここは普段使いでこよう。夜、K君とチャットしながら静かにブログ更新中。