カムデンの一行会話


Nothing special to write about, but today I am attempting to write first of all in English rather than Japanese as I usually do, which feels bit strange. Anyway, Monday, nothing special to write about again, but in the office i am working on a residence which just resumed. Complicated house, I like it very much.
Well today, I had a single line conversation with someone i don't know.
A "Do you wanna touch his boob!!", Me "….. (ignore)".
B "Would u like my hip pop CD?" Me "No thank you. (polite, very : )". C,,, I forgot the line. How uncanny Camden is.
月曜日何事も無く時間が過ぎてゆく。事務所では眠っていたプロジェクトが復活し僕が図面を引き始めた。複雑な住宅で楽しい。
本日道端で話しかけられた奇妙な内容と、僕の丁寧な返答。
ハローウィーンにしては早すぎるが仮装した野郎Aが「こいつ(漢=おとこ)のムネ触ってみないか(by漢)」@Camden、僕「・・・(無視)」
歌手希望する若い男性だったかな、その人B「私のCD買っていただけませんか(男性)、ヒップホップなんですが。」@Camden、僕「ノーサンキュウ(丁寧に)」。珍しく歩きながらの販売であった。もう1つ奇妙な一行会話があったが、忘れてしまった。カムデンにいると必ずこういう会話に出くわす。アンカニー/UNCANNYな場所なのだ。