Slept after dinner and | 帰ってきてからすぐ眠ってしまった

This day was a exceptional that I went to sleep after dinner suddenly by chance and when i wake up it was 24:00. Maybe I was exhausted. But I feel refresh now. Refresh enough to sleep back again : ) I got up because a song which was playing by the itune wasn't something i normally listen, but something its covered by complete different instrument like a metallic clank by a metal piece. Acid dream it was.

珍しく帰ってきて、夕飯食べたら眠くなって24時近くまで寝てしまった。疲れていたのかもしれない、けどかなりすっきりしてこれからブログ更新したらまた眠る。アイチューンから聞き慣れない音楽が流れていて目が覚めたのだったが、実は目が覚めてみるといつもの曲だったという幻覚的な落ちだった。半分眠っている状態だと、なんかいつもの曲が、楽器にとって変わって金属をビシっバシっとたたいている様に聞こえていた。そんなトタンカバーは持っていないのにと思いつつ、起きてみたらいつもの曲だった。

One of Banksy's latest work by the fishing boy @ camden canal | 釣りをする男の子の絵のすぐ横に、あるこれまたバンクシーの最新作。水面に文字が浸るラインが抜群。「I don't believe in Global Warming」。

ヨーロッパ在住の日本人によるブログ にほんブログ村 デザインブログ 建築デザインへ
ONE CLICK PLEASE♪ /クリックお願い致します♪