Last Sicily & London | 半日シシリー&ロンドン

The last one shot was past which I've shown yesterday. so, I don't have anymore. Around 9 o'clock, at airport. Nearly perfect sky that we wanted during the trip. Sea just by the airport was transparent cobalt blue. I would like to come back in summer for swimming in Mediterranean Sea. London to Sicily was BA, but Sicily to London was Easyjet so bit tired. but just 3 hours. Passport control was strict as expected. I don't have to worry about anything because I already got TIER1. But somehow i got upset... Well there was no problem at the end.
最後のワンショットINシシリーは前日のパスタでしたので、もうありません。9時頃に海辺の空港に到着。雲一つ無い快晴で、空港のテラスから見晴らせる海は南国のコバルトブルー。地中海で泳ぐのにはまだまだ時季が早かったので、夏の季節にやってきた。行きはBAで帰りはEASYJETだったので辛かった。でも3時間程で到着。パスポートコントロールが厳しく、時間がかかる。TIER1を持っているから全然大丈夫なのだけれど、それでも気が気でない。以前は学生ビザだったので何か怪しげだったが、仕事をしているからか、さらと楽に通過できた。
London, really cold. Taking couch to Liverpool station in the centre. I don't know why but we had McDonald's. We've been eaten natural food that made us feel bad eating those fast foods. Synthetic and artificial taste. I order a cup of coffee, but apparently, Italian was much much better.
ロンドン極寒なり。バスに揺られ市内へ、マクドナルド食べようという流れに何故かなって、久し振りのマクドナルドを食べた。自然食をべ食べてきたこの数日間だったから、いやな人工的な味がして困った。寒かったからコーヒーを頼んだが、比較するまでもなく、イタリアで飲んだ方が圧倒的によかった。

帰ってきたと言っても、まあロンドンだった。成田に到着するのが待ち遠しいな。

にほんブログ村 デザインブログ 建築デザインへ
ONE CLICK PLEASE♪ /クリックお願い致します