sleep and click.|ぼーっとしながらクリック

I thought i slept enough to wake up earlier today but it wasn't enough. I slept twice or more within 15 minutes. The office was still quiet and calm with some people still missing for holidays. After lunch time I decided to walk around the office to get some air. Keep siting on a chair stress me a lot. The weather was bit chilly with wind. Cherry blossom was blown by spring wind.

よく寝たつもりなのに、朝身体を起こすのに苦労した。2度寝、3度寝を15分以内に実現して奇跡的に起きれた。休み明けの事務所には、みなの休み後のどんよりした体質が持ち込まれた。なんか全員の沈黙が長く続き、更には電話もならずとても静かであった。昼休み少し歩くことにして、プリムローズの岡で風に当たる。あまりに座りっぱなしなので、どうも身体の調子が悪い。冷え性なので四肢が完全に凍結していた。岡の近くまで歩くとからだが暖まり、体調が少しましになる。生憎、今日はとても寒く、風も強かった。せっかくの桜が散ってった。もうすぐ緑の季節がやってくるけど待ち遠しい。

にほんブログ村 デザインブログ 建築デザインへ
ONE CLICK PLEASE♪ /クリックお願い致します